loading...
فیضبوس ا پستهای فیسبوکی ا اس ام اس خنده دار ا و....
.:ADMIN:. بازدید : 179 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (3)

http://s4.picofile.com/file/7815814187/In_The_Name_Of_God_fb98_blogfa_com_.png

http://s2.picofile.com/file/7261984729/bca13117532621.gif

بيشتر مطالب جنبه طــــــــنــــز داره  ، ناراحت نشين و جنبه داشته باشيد لدفن

 + اين وبلاگ هر روز آپ ميشه ، پس هميشه آنلاين باشيد

!

+ براي تبادل لينك بايد ما رو به اسم " فیضبوس" لينك كنيد

و خبر بدين تا منم لينكتون كنم ( با همه وبلاگ ها تبادل لينك انجام ميشه )

 نظرات هم همينجا پاسخ داده ميشه  
-------------------------------------------------------------
 


در صورت( ف ي ل ت ر  ) شدن وب ،‌ به اين آدرس fazeboos1.rzb.irسر بزنيد 

 

آهای خانوم آقای محترمی که مطالب میخونی حال میکنی

و میخندی و.... تورو خدار لایک کنن یه قوت قلبی بشه برا منگریهگریه

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کسب درآمد عالی از سایت یا وبلاگ در تاریخ 1392/10/18 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

سلام . دوست عزيز .
ماشااله با اين همه بازديدي که سايتت داره مي توني حسابي ازش پول در بياري .
کاري که خودم دارم انجام ميدم و خداييش راضي هستم .
سايتي بهت معرفي مي کنم که خودم هم دارم استفاده مي کنم فقط کافيه ثبت نام کني و نيم ساعت کدش رو توي وبلاگت بزاري اگه راضيت نکرد سريعا کد رو بردار ولي مطمئن باش مثله خود من مشتري دائمي اين سايت مي شي .
کافيه وارد اين آدرس بشي :
http://redpopup.com/ref:208
و ثبت نام کني و کدش رو بزاري توي سايتت اون وقت بعد از چند روز که حسابت به 15 هزار تومن رسيد درخواست برداشت بده و همون روز پولت رو توي حساب بانکيت تحويل بگير .
دوست عزيز توي اين دوره زمونه که هزينه هاي زندگي زياده نبايد شانس پول درآوردن راحت و بي دردسر رو از دست داد .
فقط نيم ساعت امتحانش کن و خوشت نيومد ديگه استفاده نکن .

این نظر توسط مدیر سایت تفریحی در تاریخ 1392/09/16 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ خوبی داری ولی بازدید کننده نداری واقعا حیف است این زحمت هات بیا یه کاری کنیم که امارت بره بالا ببین بیا من بنرم رو بدم به تو و تو به وبلاگت بذاری و منم اسم وبلاگ تو را در قسمت تبلیغات متنی بگذارم تا امارت بره بالا منتظر جوابت هستم
پاسخ : تبادل لینک باشه ولی فعلا تبادل بنر نه

این نظر توسط fazel در تاریخ 1392/09/15 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

با سلام
پیشنهادی برای شما داریم
یک هدر با همین اندازهی هدر فعلی برای شما به رایگان میسازیم
در عوض بنر ما را 15 روز در وب سایت خود قرار دهید
پاسخ : قبوله


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلـــامـ دوس جونياي گلــ خودم .. خوبين ؟ خوش اومدين .. تو اين وبلاگ فقط پست هاي فيس بوكي گذاشته ميشه نظر يادتون نره لطفا ! هرگونه كپي بــــرداري و كش رفتن از مطالب وبلاگ آزاده حالشو ببريد ! :دي راسي پروفايل فعال ميباشد :) خيلي دوستون داريم ! فعلن !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 320
  • کل نظرات : 28
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 57
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 986
  • بازدید سال : 5,906
  • بازدید کلی : 33,696